zaterdag 7 januari 2006

Trouw zeker

Dagblad Trouw heeft een nieuwe slagzin. Na zeven jaar “Misschien wel de beste krant van Nederland” is het nu “De betere krant”. Hoofdredacteur Frits van Exter zaterdag in Trouw: “Een betere wereld vraagt om een betere krant”. In een reclamecampagne wordt dit motto verbonden met helden als Martin Luther King en Bono, maar ook de leraar in de klas en de verpleger in de kliniek. De inzet voor een betere wereld vraagt om visie en moed, maar ook om mensen die daarover willen schrijven en lezen. Wie dat te soft of “boodschapperig” vindt, moet maar een andere krant nemen, vindt de hoofdredacteur, “het is nu tijd ergens voor te kiezen”.

Bron: Frits van Exter, Waarom ’de betere’ nu beter is dan ’de beste’ in: Trouw, 7.1.06.

De reclamespots en uitzendschema's zijn te volgen op de website van Trouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten