Eindelijk een 'enquêteur' die mij tenminste een béétje begrijpt.
Tot een aantal jaren geleden had ik een bank waar ik geweldig tevreden was over elk klantencontact. De telefoon werd altijd prompt en persoonlijk opgenomen, geen keuzemenu's, elke vraag adequaat beantwoord en zo nodig werd ik persoonlijk teruggebeld op elk gewenst moment van de dag of avond. Top. Na elk klantencontact kreeg ik een mailtje met slechts één vraag: of ik deze bank zou aanbevelen. Nou nee, ik hou mij niet bezig met het aanbevelen van banken en zou daarvoor ook geen verantwoordelijkheid willen nemen. Of ik tevreden was (ik was zelfs zeer tevreden) is mij nooit gevraagd. Die bank bestaat nu niet meer.
Menzis begrijpt tenminste dat niet iedereen in Nederland zich bezighoudt met het aanbevelen van ziektekostenverzekeringen.
Helaas ging de enquête daarna door met een eindeloze reeks vragen over de medewerkster waarvan ik zegge en schrijve één mailtje had gehad (waarover ik zéér tevreden was). Het leek wel alsof we in relatietherapie moesten.
Eén vraag heb ik negatief beantwoord, over de snelheid van het antwoord. Ik kreeg het keurige mailtje op zondag. Had dat nou niet even tot maandag kunnen wachten?
Menzis begrijpt tenminste dat niet iedereen in Nederland zich bezighoudt met het aanbevelen van ziektekostenverzekeringen.
Helaas ging de enquête daarna door met een eindeloze reeks vragen over de medewerkster waarvan ik zegge en schrijve één mailtje had gehad (waarover ik zéér tevreden was). Het leek wel alsof we in relatietherapie moesten.
Eén vraag heb ik negatief beantwoord, over de snelheid van het antwoord. Ik kreeg het keurige mailtje op zondag. Had dat nou niet even tot maandag kunnen wachten?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten