Vanmorgen om kwart over acht belt m’n buurjongen aan. “Dag buurman, we hebben een cadeautje voor u”. Z’n zus komt met een pakje aanlopen. Het is de zending die volgens het ‘tracking’ systeem van TPG Post twee dagen eerder aan mij is uitgereikt. Ik bedank de kinderen hartelijk.
In het pakket zit de onbruikbare Pocket PC die ik enkele maanden geleden aan MobilePlaza heb geretourneerd. Het euvel is, na bijna een jaar, nog steeds niet verholpen. Geen begeleidend schrijven, geen uitleg, geen excuusbrief, geen antwoord op de formele klacht die ik bij de directie heb ingediend, geen tegenvoorstel, geen geld terug.
Het gaat om een zending met een ‘Streitwert’, zoals de Duitsers zo mooi zeggen, van zo’n 600 euro. TPG heeft het pakje afgeleverd bij de buren zonder mij dit te laten weten en registreert simpelweg ‘uitgereikt aan geadresseerde’. Gelukkig heb ik goede buren. Wat als het pakje zou zijn verdwenen zonder dat ik er ooit van af had geweten? Moet ik de TPG nou bedanken voor de goede service of hen een boze brief schrijven? Ik heb m'n handen al vol aan MobilePlaza.
Zie weblog 04.10.06 Spookzending
Zie weblog 09.09.06 Mijd MobilePlaza
Geen opmerkingen:
Een reactie posten