Gisteren schreef ik cynisch dat de NS liever geen kaartjes verkoopt (verboden in de trein, boete aan het loket, storing in de automaat) en klanten maar lastige wezens vindt. Dezelfde dag lees ik in de emailnieuwsbrief van Telecommerce, dat NS Commercie de klantencontacten per telefoon en email voortaan uitbesteedt aan SNT, het oudste contactcenter van Nederland. “NS hoopt met de uitbreiding van zijn klantenservice klanten binnen de gestelde tijd te kunnen helpen en dat er ruimte ontstaat om klanten te benaderen met voor hen aantrekkelijke aanbiedingen”.
Nog even cynisch: NS wil geen klanten in de trein en al helemaal niet aan de lijn.
In dezelfde Telecommerce: "De drastisch aangepaste dienstregeling die NS eind vorig jaar invoerde, heeft niet geleid tot een stijging van de punctualiteit, menen onder meer reizigersvereniging Rover, ANWB, Consumentenbond en Landelijke Studentenvakbond."
Bron: Telecommerce 18.07.07
Geen opmerkingen:
Een reactie posten